Potrebné povely jednotlivých lietadiel

Užívateľov profilový obrázok
Algy
Príspevky: 989
Dátum registrácie: St Feb 08, 2017 4:21 pm
Bydlisko: Kanianka
Kontaktovať užívateľa:

Re: Potrebné povely jednotlivých lietadiel

Príspevok od užívateľa Algy » Ut Júl 16, 2019 4:49 pm

Robo. napísal:
St Júl 10, 2019 7:42 am
Algy, pre Befka vseobecne este plati:

prepinanie ovladania vrtule automatika / manual - 1 cudlik
vrtula plus - 1 cudlik
vrtulka minus - 1 cudlik
klapky plus
klapky minus
podvozok hore / dole
svetlo v kokpite

Toto by si mohol dohodit aj do E-7 eventuelne, nech to je komplet
Daj názov povelu ne prepínanie vrtule, nejako to neviem nájsť a tak isto pridávanie a uberanie nábehu - zase je tam viacero možností a ja som to doteraz nepoužíval...
Letka_13/Algy

Robo.
Príspevky: 270
Dátum registrácie: Št Feb 09, 2017 7:46 pm
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať užívateľa:

Re: Potrebné povely jednotlivých lietadiel

Príspevok od užívateľa Robo. » Ut Júl 16, 2019 7:59 pm

Davam sem rozrobenu tabulku vsetkych lietadiel, kde som vyznacil, ktore lietadlo ma fukcny ktory prikaz. Je tam aj toto:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Zltou su zvyraznene prikazy, ktore sa daju namapovat aj na os joysticku. Biele su len tlacitkove.
Zelene policko znamena, ze dany prikaz je pre lietadlo relevantny, cervene, ze nie je. Zlte znamena ze je, ale v zavislosti od navolenej modifikacie (priklad - pristavacie svetlo pre niektore stihacky VVS)

Este treba doplnit - lietadla z Bodenplatte, zbranove systemy. Skontrolovat terajsie hotove ovladanie lietadla a ovladanie motora.

V pripade Bf-109 (ale aj P-39, P-40, Hs-129 a MC.202 su to prikazy)

Switch propellers pitch control mode: manual/auto
Propellers: high pitch
Propellers: low pitch

Pricom prvym prepnes z automatiky na manual a druhym / tretim nasledne menis rucne nabeh vrtule.

V pripade tych klapiek na Ju-52, co sa na ne niekto pytal - tam je to tak, ze sa prikazom klapky hore / dole da prepojit / rozpojit pohybliva vyskovka (ako ju ma Bf 109 na osi) s castami kridel.

Dost psychiatria pre cloveka, co sa dostane do situacie ako ja, ze si chce namapovat naraz vsetky era. Avsak ked sa vezme do uvahy, ako fungovalo ovladanie prvkov na skutocnych strojoch, tak to vsetko dava zmysel a musi sa nechat, ze vyvojari urobili super robotu.

Vladis
Príspevky: 238
Dátum registrácie: Pi Feb 10, 2017 1:58 pm
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Potrebné povely jednotlivých lietadiel

Príspevok od užívateľa Vladis » St Júl 17, 2019 5:28 am

dobra praca, palec hore.
Letka_13/Vladis

Robo.
Príspevky: 270
Dátum registrácie: Št Feb 09, 2017 7:46 pm
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať užívateľa:

Re: Potrebné povely jednotlivých lietadiel

Príspevok od užívateľa Robo. » St Júl 17, 2019 7:45 pm

Doplnil som zalozku s motormi 109tok tak, ako su namodelovane v sime.

Robo.
Príspevky: 270
Dátum registrácie: Št Feb 09, 2017 7:46 pm
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať užívateľa:

Re: Potrebné povely jednotlivých lietadiel

Príspevok od užívateľa Robo. » Pi Júl 19, 2019 8:36 am

Doplnil som vsetky Messerschmitty, vratane modelov z Battle of Bodenplatte.

Plati, ze komplet ovladanie sa vobec nemeni od E-7 az po K-4. Motorove rezimy vratane MW50 sa ovladaju len a len pomocou plynovej paky. (pamatate si Il-2, kde sa musela stiahnut plynovka uplne na volnobeh, zapnut system extra knoflikom a potom sa mohlo ist do vysokych otacok). Tento sposob v BoX je uplne ok, aj indikatory tlaku systemu su super urobene.

Jedine, co sa odlisuje pri modeloch E-7 a F-2 je ovladanie chladicov vody a oleja, a to takto:

E-7 - rucne ovladanie oboch chladicov bez moznosti automatickeho ovladania
vsetky dalsie modely - kompletna automatika s moznostou prepnut na manualne ovladanie chladicov ak treba (a obcas veru treba)

Pri F-2 sa po stlaceni Switch water radiators control mode: manual/auto otvori chladic na 100% a neda sa dalej ovladat (vsimnite si dizajn packy vpravo dole, da sa len vytiahnut von, ale nie otocit).
Na vsetkych dalsich modeloch sa da nasledne ovladat tymito prikazmi:
Bf-109/110, Spitfire water radiator: close
Bf-109/110, Spitfire water radiator: open


Packa je inaksia, da sa vytiahnut (manual / auto) a navyse otocit na AUF / ZU.

Dalsia zvlastnost je motor DB-605A nasadeny od modelu G-2 po G-6.
G-2 je namodelovana v case, ked bol kvoli roznym problemom s vyvojom (poziar za letu co zabil napr H.J. Marseilla) obmedzeny vykon motora na 2600 ot/min. a 1.3ata. To je take svojske riesenie, kedze motor je stale ten isty a obmedzenie sa tyka len G-2. Zrejme uvazovali tak, ze neskor uz lietali len G-4 a G-6. Kazdopadne sa to mohlo riesit modifikaciou, ktoru mohli na mape v nanutit, ak chceli simulovat dane obdobie.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný